Известие

Collapse
No announcement yet.

Разум или страст?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерцедеса вози само 5 пъти по-меко от Алфата, имал съм такъв, изпълнение classic. Също и завива 3-4 пъти повече. До тук с предимствата, а недостатъците мисля, че няма смисъл да обсъждаме - само като се има предвид как го гони ръждата, мисля че това е достатъчно да се откаже човек от него.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #17
      Това за ламарините и доста индивидуално и не зависи толкова от марката, а от това къде е карана колата. В страни с много луга през зимата вероятността да загният ламарините нараства.
      В интерес на истината, виждал съм е-класи с ръжда, но чак масово загнили, точно 15-16-годишни – не съм.
      Гнили капи не съм виждал – това си е факт. Дедри – тук-там. Алфи – може би от по-старичките, по-ниската гама.
      За 166 съм склонен да мисля, че е правена с обилно поцинковани ламарини като капата, тъй като си е висок клас автомобил.
      Но за кола, която ще я караш максимум 5-6 години, ламарините са фактор, само ако вече има процепи в пода или е изядена като от молец по ръбовете. А за това си иска здраво ръчкане по Алпите или някъде из Северна Европа.

      Comment


      • #18
        Кое му е лошото на това което казах?Ти си тръгнал във форум на Алфа Ромео да искаш мнение за Е-класа,аз това не го мисля за нормално,ако искаш мнение за 166-ца питай ще ти бъде отговорено,а има и достатъчно теми иска се малко да се поровиш и ще получиш доста изчерпателна информация за модела,двигателите и т.н.Аз пак ти казвам,щом съдиш за колите по клемореда Ок,аз имам две 166-ци и Капа(клемореда е същия) та на път заради клеморед не са ме оставили,а общо и на трите имам някъде към 300к,така че ти си прави изводите.
        П.С за да не спамя повече ако имаш конкретни въпроси за някой от моторите с които са моите коли питай на ЛС,с радост ще ти отговоря.

        Comment


        • #19
          Ок, благодаря.
          А относно питанията ми - нали затова е форум, да стават разговори. Нищо провокативно не съм казал. Просто споменах над какво размишлявам в последно време. Темата си е точно за 166-цата. Ако бях решил нещо предварително, нямаше да се регистрирам в този сайт и да проучвам обявите за алфи "втора ръка". Но това не означава, че нямам право на различен избор. Струва ми се, че ти нещо много лично приемаш такъв тип теми, а няма за какво. Не съм ти враг, а потенциален съмишленик.

          Comment


          • #20
            Чак пък много лично да ги приемам нещата,не бих казал.Всеки си има глава на раменете и си носи последствията от направения избор,било за кола или каквото и да е друго,а относно това за форума съм съгласен,няма лошо.Далече съм от мисълта че 166-та е най,най винаги ще има кола която превъзхожда твоята или моята в определени показатели,но най важното ти да си я харесваш.Аз и сега когато погледна добра 166-ца настръхвам,нищо лично но W-210 нещо не ме грабва,прекалено ми е скучна и е за чичковци,но това си е лично мое мнение.

            Comment


            • #21
              Не съм сектант, но покупката на W210 E270cdi не бих я нарекъл разумна... Фейслифтова 166 със 2.4JTD и ръчни скорости според мен е по-добра покупка.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

              Comment


              • #22
                Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми

                Аз досега съм имал само френски и италиански коли, не мога да кажа, че не съм ги харесвал, напротив - с голям кеф съм си ги поддържал и карал. Основно предимство при покупката им "втора ръка" е по-високия клас и повече глезотии за по-приемлива сума... А минусите си ги знаете и вие, няма какво да ги коментираме.

                Ако взимам 166-ца, ще е бензин над 200 коня.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
                  Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми
                  И в тоя ред на мисли най-логичния избор е ,Либра,но някакво високо ниво,била тя и 140 коня
                  Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                  Comment


                  • #24
                    От изброените в първия пост бих избрал Капа-та но седан...Либрата и 166-цата някак си ми грознеят 'без да засегна някой'
                    Alfa 155 1.9TD '97 EX
                    Alfa 166 2.4 JTD EX
                    Alfa 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Колега аз съм карал мечо 270 цди служебен ,около 20000 километра и мога смело да заявя ,че е автомобил който заслужава уважение,истинска семейна кола сигурна надеждна,кола с която пътуваш неусетно.Не ми харесва външния дизаин,и мечо също като Капата и Тезиса имат потресаващо грозен дизаин, за мене приличат на полов член или Тестис ,тука жабарите са го догодили поне на име понеже Тестис или Тезис е горе долу близо.От това семейство само Капа Комби е с още една идея по грозна,но там вече става дума за грозота от висок клас,отвратително грозна,малко по грозна от очиларка комби,което е върха.
                      166 3.0 24 е много готина за каране ,заради мотора той и дава всичкия чар.Много мазен мотор дали на 2 или 4 като и дадеш газ и наема яко,нема турбо да чакаш да надуе ,нема нищо стария Джузепе го е нагласил както трее.На 166 цата не ми допадат фаровете само,една такава горката все едно ще се разплаче всеки момент,много тъжна муцунка има,ако имах такава щах да и сменя всичко с новата версия.166 3.2 аз това ти препоръчвам,карал съм няколко пъти за малко една кадето беше оставена при мене за продан,ма беше много скъпа тогава,а точно тогава се радвах на мъката и страданията да бъдеш горд собственик на 159 2.4 жтд и нямах възможност за тази кола ,ма сега им паднаха цените и ако докача някъде за добри пари ще я купя веднага,много бих желал да си имам една 66 ца 3.2.
                      Ако нямаш възможност за 3.2 скачай на педалите на 3.0.Мечо го бива много ма е дуг тип ,там всичко е тихо ,меко и спокоино,няма тръпкарта на шестак на Алфа.
                      Либрата тои колегата Боби го е казал няма смисъл да повтарям,е като лагерна количка в сравнение с 166,а и грозна до немайкаде и тя,винаги съм и казвал сиромашката очиларка,ма грозен мерцедес по бива ,от грозна Ланчия затова 66 ти номер ще реши всичко .Аз лично много ценя някой немски марки,Мечо БМВ Ауди,ма в твоя случаи Алфосо печели с голяма преднина.Желая ти успех с покупката.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
                        Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми

                        Аз досега съм имал само френски и италиански коли, не мога да кажа, че не съм ги харесвал, напротив - с голям кеф съм си ги поддържал и карал. Основно предимство при покупката им "втора ръка" е по-високия клас и повече глезотии за по-приемлива сума... А минусите си ги знаете и вие, няма какво да ги коментираме.

                        Ако взимам 166-ца, ще е бензин над 200 коня.

                        Като си споменал бюджет ти сигурен ли си че би се справил с поддържката на Е класата? Там и по моргите освен по магазините всичко е в пъти по скъпо от на 166-цата! Винаги съм казвал че най лесната работа е да я купиш една кола, но какво правим с поддръжката след това. Чудил съм се на хора дето си купуват S класки за по 6-7 хиляди лева и след това карат кошове, щото всичко било адски скъпо.
                        Затова като си мупувате кола си направете сметката и с какъв бюджет за поддръжка разполагате - ако ще е за Опел Корса, по добре си купете Опел Корса а не нещо с което ще се надскочите!
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #27
                          Е нали става въпрос за W210? Кое точно му е по-скъпото от на 166-цата?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Е нали става въпрос за W210? Кое точно му е по-скъпото от на 166-цата?

                            Аз разбрах че става въпрос за W211. А да сравняваш W210 със Алфа 166 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #29
                              Парите не ги рина с лопатата на двора, но мога да си позволя 2-3 бона годишно за ремонти при екстремни ситуации, повече би ми дошло в повече.
                              Но тези пари не са ми излишни. Ако мога да не ги давам зорлем, естествено, че не бих
                              В България малцина си поддържат е-класите с оригинални части от магазина. Повече се разчита на автоморги. Същото важи за либрите, капите, баварците и т.н. Сиромах-човек жив дявол - казал го е народът.

                              Моята бившата "любов" - ако й бях пазарувал чарковете от магазина, щеше да ми излезе няколко бона в повече, а иначе за година вложих около 2 бона. Става въпрос за капа турбо.

                              Всичко е въпрос на гледна точка. Лошото е 166-ци няма много по пътищата, съответно и по моргите. А и за ходова част моргата не върши работа.

                              Но както се казва: кефът няма цена.

                              Защо 166-ца да не е съизмерима с w210? По-лачена е, безспорно, но по другите показатели са си напълно съпоставими величини.

                              Comment


                              • #30
                                В грешка си,по моргите 166-ци бол,ако говориш за 3.0 V6 да по трудно по моргите,но не е както да няма.Ти да не си с тази Капа дето ти я удариха в Пловдив?Ако е така и в четвъртък имаш време аз ще съм в Пловдив,ако имаш желание да покараш 3.0 V6 с радост ще ти дам да се качиш на моята кола.

                                Comment

                                Working...
                                X